It's enough to keep me going

Hittade den här idag för 25kr. Trodde inte att den skulle funka, men det gjorde den! Hittade också en armbands-klocka som inte funkade.







24 april 2013

 





Jonas Gardell 16/4 2013 - Umeå

 

Var och såg Jonas Gardell igår, köpte även andra boken ur Torka aldrig tårar utan handskar-serien som jag fick signerad! Blev kär i hans ord första gången jag läste En komikers uppväxt i högstadiet. Och det var sjukt roligt att se honom, han är verkligen värd att se!

I'm the never ending pain

Skönt med fredag, försökte mig på att le lite, men slutade genast med det. 


Last man standing

Åh herregud nu har Last Man Standing börjat. Förra året hade min mördare sökt upp min blogg för att den inte hade hittat mig på fb. Det var sjukt creepy. Minns också att jag just hade färgat håret brunt för att kunna smälta in i mängden. Och sedan fick vi vara med i tidningen när jag mördades brutalt:  
 

I should be over all the butterflies

Ska fara på Linneaskolan och dela ut Mindyard. Är ledig efter det, så ska väl ligga hemma och se Desperate Housewives.
Sen ikväll ska jag fara och träna. Gjorde även gifar av den nya musikvideon, sjukt pop. 
 
 

You felt the weight of the world