Skärtorsdag



Yes two can keep a secret If one of us is dead

Ikväll har jag bakat ett sjukt gott bröd på dinkelmjöl, passar bra nu när jag börjat träna och köpt gymkort. Kommer bakas fler gånger!


Pretty Little Liars




Måndag 18 mars


Hayley Williams

 
Två otroligt snygga bilder från Nylon Magazine. Jag hoppas verkligen att jag tar mig till Peace & Love där Paramore ska spela i sommar.

There's a time and a place to die

  

Det kommer aldrig va över för mig


Still into you


13 mars

Skapade en ny blogg för att jag trodde att jag skulle börja fota igen, men nej så blev det inte. Har ingen lust alls. Brukade ha med mig kameran överallt förut. Kanske inte borde ha valt foto som inriktning, allt jag fotar betygssätts och jag känner bara en stor jävla press på att alla bilder ska bli bra. 

Doctor who

Jag har börjat se Doctor Who, och jag kan inte fatta att jag inte har sett det tidigare. Har bara sett första säsongen än, men om jag förstår det rätt så är det olika skådespelare i varje säsong? Får hoppas att de andra är lika bra som ettan. 


6 mars i Vindeln

Var i Vindeln och åkte snowboard, på väg hem körde bilen framför oss in i en snöhög, och en liten ranglig tant klev ut ur bilen. Så vi fick skjutsa henne hem. Sen när jag skulle köra ut så fick jag sladd och körde nästan ner i diket. Mamma fick lite lätt panik och försökte rycka åt sig ratten. Då vet jag hur det känns.
 

5 mars 2013

Bestämde mig för att göra en ny blogg. Namnet var redan upptaget på blogg.se så därför blev det blo.gg. Har suttit hela kvällen och fixat med designen. Så jag hoppas att den inte fuckar upp sig. Hejdå